Pages

Ads 468x60px

Saturday 9 March 2013

Bonjour......JR



Bonjour......JR
Nisam devojka koja nosi patike. Oops! Nikada nisam bila. Moja drugarica i ja nismo ih nosile u gimnaziji, ni na fakultetu. Samo baletanke, sto plice, sto ludje, sa sto vecom masnom. Onda, sam pre par godina pocela da ne izlazim iz starki i supergica, koje sam sa mamom nosila kao mala. Danas, su starke zamenile New Balance, supergitos ce uvek ostati tu, za miris mora, Jadran ili neku drugu obalu! Znam za ljupku devojku koja je sa mnom na fotografiji, da deli istu strast...
Zbog brojnih obaveza nisam bila u prilici da redovno postujem, ali pored mojih primarnih aktivnosti, o kojima nije mesto da pisem ovde, spremam vam nesto NOVO i zanimljivo!
Uzivajte u vikendu dragi pratioci! :**


I must say: Converse sneakers are officially over! As much as I loved them (with my Superga) for dressing down any outfit, I say its time for better things- New Balance! I adore them!
Sorry for no-posting these day, but Im preparing something NEW for you!
Enjoy the weekend my dears!:**












No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

Sample Text